måndag 6 augusti 2018

Filmtajm

Skulle filma hur Annie äter vattenmelon, men självklart skulle damen förneka att hon någonsin smaskat i sig vattenmelon. Men, hittade lite andra filmer, till exempel från hoppningen:



Och så en film på träningen med Annie, tölt i enhandsfattning, juni 2018. Vi rider mer och mer i enhandsfattning, det går bättre och bättre , jag lär mig också och jag ler alltid under dessa stunder. 



Och så en film på freestyle med Bond, det var ett tag sedan. Denna film är från en träning med freestyle-gänget i maj 2017. Här har vi också nära till skratt. Och jag blir lite sugen på att träna program igen, även om vi inte tävlar något längre. Kanske börjar förbereda för jul-showen snart....

 


2 kommentarer:

  1. Coolt med tölt med enhandsfattning och lösa tyglar! Och så roligt att se dig och vovven dansa fram - ni är ju helt suveräna. Honungsmelon då? Kan det kanske funka?

    SvaraRadera
  2. Tack! Det känns verkligen jätteroligt att kombinera tölt-ridningen med westernridningen, passar mig så bra. Och vovven blir fortfarande lika glad och övertaggad när jag får ett ryck och vi tränar lite freestyle.
    Honungsmelon är inhandlad , återkommer om resultatet :)

    SvaraRadera